O nas - Tekst łatwy do czytania (ETR)
INFORMACJA O OKRĘGOWYM URZĘDZIE MIAR W BYDGOSZCZY
W JĘZYKU ŁATWYM DO CZYTANIA ETR (EASY TO READ)
Gdzie się znajdujemy?
Okręgowy Urząd Miar w Bydgoszczy znajduje się przy
ulicy Królowej Jadwigi 25 w Bydgoszczy.
Czym się zajmujemy?
Nasz urząd pilnuje aby pomiary były wykonane prawidłowo.
W urzędzie możesz sprawdzić na przykład:
wagę, przymiar, suwmiarkę,
ciśnieniomierz, multimetr elektryczny.
Sprawdzisz czy produkty, które kupujesz ważą tyle
ile jest to napisane na opakowaniu.
Nasi pracownicy sprawdzają czy dystrybutor na stacji
paliw odmierza właściwą ilość benzyny,
gdy tankujesz swój samochód.
Kto nami kieruje
Dyrektor Okręgowego Urzędu Miar w Bydgoszczy.
W pracy Dyrektorowi pomaga kadra kierownicza oraz
pracownicy.
Jak do nas dojechać?
Na ulicę Królowej Jadwigi 25
możesz dojechać komunikacją miejską
na dwa sposoby:
Od strony ulicy Królowej Jadwigi:
Dojedziesz autobusem.
Wysiądź na przystanku o nazwie Królowej Jadwigi/Astoria.
Podejdź 100 metrów do tyłu w kierunku świateł.
Przed ulicą Rejtana po lewej stronie znajduje się budynek Okręgowego Urzędu Miar
Od strony ulicy Dworcowej:
Dojedziesz tramwajem.
Wysiądź na przystanku o nazwie Dworcowa/Matejki.
Podejdź 170 metrów do przodu do świateł i przejdź przez skrzyżowanie
na ulicę Królowej Jadwigi.
Idź w lewo. Po 40 metrach dojdziesz do ulicy Rejtana. Przejdź przez ulicę.
Budynek Okręgowego Urzędu Miar jest po prawej stronie.
Kontakt z pracownikami Urzędu
Urząd otwarty jest w godzinach:
poniedziałek 7:00 - 18:00
wtorek - piątek 7:00 - 15:00
telefon: 52 322 06 06 (centrala)
e-mail: oum.bydgoszcz@poczta.gum.gov.pl
Jak załatwić sprawę w Urzędzie?
Przyjdź do nas osobiście.

Punkt Obsługi Klienta jest na parterze budynku.
Jeśli będziesz potrzebować pomocy, proś śmiało.
Zadzwoń na numer telefonu:

52 322 06 06 (centrala)
Wyślij wiadomość na adres poczty elektronicznej:
oum.bydgoszcz@poczta.gum.gov.pl
Budynki Urzędu są też w innych miejscach na
terenie województwa kujawsko-pomorskiego.
Tutaj sprawdzisz gdzie dokładnie jeszcze są
budynki Urzędu.
Udogodnienia:
Przy Urzędzie na ulicy Rejtana znajdziesz jedno miejsce parkingowe dla
osób z niepełnosprawnościami. Miejsce to jest oznaczone
niebieską kopertą. Możesz też zaparkować na parkingu urzędu
Jeśli jesteś osobą niewidomą lub mającą duże
problemy z widzeniem poinformuj o tym pracowników
Urzędu. Oni pomogą załatwić Twoją sprawę.
Jeśli przy poruszaniu się pomaga Ci pies przewodnik,
możesz z nim przyjść do Urzędu.
Jeśli jesteś osobą głuchą lub słabosłyszącą
możesz skorzystać z tłumacza języka migowego.
Tłumacz jest za darmo.
Chęć skorzystania z usługi tłumacza
trzeba zgłosić co najmniej 3 dni przed wizytą.
Jeśli przy poruszaniu się pomaga Ci pies przewodnik,
możesz z nim przyjść do Urzędu.
Jeśli jesteś osobą słabosłyszącą możesz skorzystać
z przenośnej pętli indukcyjnej
Podczas załatwiania spraw w Urzędzie zawsze możesz
korzystać z pomocy dowolnie wybranej przez siebie osoby,
która będzie Ci towarzyszyć w celu ułatwienia komunikacji.